Wednesday, March 19, 2008

"and you know, guys, just go for it" řek a my šli






Štěpán psal před pár (tý)dny, jak hrál v Londýně ve filmu. Propojme tedy Britské ostrovy s Ostrovem tímto, kyberprostor a filmaře, a panteismus může začít. On popisoval do detailů proces, já jenom sdělím, 
že jsem byla opřená o zídku, kouřila jsem cigaretu a měla jsem přemýšlet 
o ničem. Pak jsme si se spolubydlícím Jasonem měli jít vybrat dítě k adopci. 
Film se jmenuje Let her to her father a bude součástí 8 dalších (mimojiné režírovanejch Gasparem Noé!). Tenhle režíruje ta známá postavička, co jí chce každej aspoň jako křoví. Teď jsem se stala já křovím v jeho filmu... 
kde hraje hlavní roli ten démon z Andělů všehomíra. Přihodí se. Pojem křoví na Islandu nikdo nezná a tak jsem se stala třeba mechem nebo lišejníkem řekněme...Na dvacetičtyřech políčkách krát x snímanejch luxusníma Arri kamerama, slintyslintz. Navíc má camerawoman, to cením.
Excitovanost z momentu se rázem přehoupla do své druhé poloviny, když se opět zjevila polární záře a pak jsem dokončila další objekt ve škole...mixáž všehomíra, amores islandos a pěší obrázkové deníky můžou začít. Na záchodě jsem si uvědomila, že jsem moc vděčná, za tuhle krajinu; a taky že nikdo z Islandu nemůže být "normální". . . paranoiabanalit.

2 comments:

Anonymous said...

i m lovin it let s keep on fappin guyz yeh yeh right nig ga so just make a saving lol and every thing s gon na be all right

Anonymous said...

not much goinon over here. need sum more koments guyz, lets rock and roll