Saturday, March 8, 2008

Pište komentáře, jinak hrozím vyhořením






A to přímo do komentářů zde, nyx ani mail neexistuje, víte to?
Stává se ze mě část místní umělecké studentské Holubí letky. Pijeme lacinou místní Hradní svíci, kocháme se uměním, které nám nic neříká, veřejně jej kritizujem a 
rádi vrážíme do skulptur, které se netváří jako skulptury. Pak nahlas 
zkoušíme neuměle mluvit islandsky, abychom se zprotivili ostatním. Those foreign bastards, určitě říkají.
Snad jste mi to neuvěřili...ulétnutí si na jedné myšlence. Oproti tomu jsem umírněná kontemplující
tvůrkyně, která nepije, nekouří, nejí maso a snaží se "žít zdravě". A tvoří. Na to jsou především někteří z vás zvědaví, tudíž výše nebo níže (podle toho jak blogspot se vyspal) uvidíte ten můj výtvor jakýs. A o kontemplující umělkyni si všichni nechme jenom zdát, ano, prosím?
p.s. 1 na každém šprochu pravdy trochu. p.s.2 "ale šak vono nikdy nic nejni tak jak se řiká".

4 comments:

said...

tak tedy píšu-myslela sem že píšou ostatní,a ono ne dost.nebojím se o tebe, proto nemám potřebu to komentovat, je to osvobozující pocit-není připoutanost absolutní, jen čistá radost z přízně.půjdeš se podívat na frankův workshop ve tvém novém městě?já si dávám manželské hádky na dálku, protože on funguje naopak-když nechci aby psal-píše.a píše špatné věci.
ale seamus sochař mě přijme ve svém doměa kontakt na další2hodné duše mě hřeje v kapse :)těším se na islandskou klárku a na kozí sýr našeho setkání zase někde

Unknown said...

hele, ty tvoje arty jsou moc fajn

Anonymous said...

SLON IZ TEH L0LZ0RD, AND I WAS LIKE U NO MAN =HELL YEAH= LIKE SAK A FAK JES ?

Unknown said...

ten obrazok s poo je ale krasny!! som pocul ze minule hral nejake retro v brne :)